اطلاعيه سازمان سنجش آموزش كشور در باره تمديد ثبت‌نام پذيرش صرفاً براساس سوابق تحصيلي كارداني به كارشناسي ناپيوسـته

اطلاعيه سازمان سنجش آموزش كشور در باره تمديد ثبت‌نام و پذيرش رشته هاي تحصيلي پذيرش صرفاً براساس سوابق تحصيلي (معدل كل دوره كارداني) در مؤسسات آموزش عالي غيردولتي – غيرانتفاعي درآزمون كارداني به كارشناسي ناپيوسـته سال ۱۳۹۷

با توجه به درخواست مؤسسات آموزش عالي غير دولتي- غيرانتفاعي مبني بر عدم تكميل ظرفيت پذيرش رشته‌هاي تحصيلي و براساس موافقت دفتر گسترش آموزش عالي مبني بر پذيرش دانشجو در رشته هاي داراي پذيرش با سوابق تحصيلي (معدل كل دوره كارداني) در آزمون كارداني به كارشناسي ناپيوسته سال ۱۳۹۷، بدين‌وسيله به اطلاع كليه داوطلبان علاقه‌مند به تحصيل در رشته‌هاي تحصيلي مؤسسات فوق (اعم از داوطلباني كه در آزمون مذكور ثبت‌نام نموده و يا ثبت‌نام ننموده‌اند) مي‌رساند كه براي ثبت‌نام در رشته‌هاي تحصيلي مورد علاقه مي‌توانند به لينك جستجوي عنوان مؤسسه و كد‌رشته‌محل‌هاي ذيل اين اطلاعيه در سايت اينترنتي اين سازمان به نشاني www.sanjesh.org مراجعه و از رشته‌هاي پذيرنده دانشجو در اين مرحله اطلاع حاصل نموده و با توجه به توضيحات ذيل و با به همراه داشتن مدارك مندرج در اين اطلاعيه، از تاريخ ۹۷/۰۸/۱۵ لغايت ۹۷/۰۸/۲۷ به مؤسسه آموزش عالي محل پذيرش رشته تحصيلي مورد تقاضا مراجعه نمايند.

۱- در اين مرحله، پذيرش دانشجو براي مؤسسات آموزش عالي غير دولتي – غير انتفاعي منحصراً در رشته‌هاي تحصيلي پذيرش براساس سوابق تحصيلي (معدل كل دوره كارداني) مندرج در دفترچه راهنماي ثبت‌نام و انتخاب رشته‌هاي تحصيلي و اطلاعيه‌هاي آزمون مربوط صورت مي پذيرد.

۲- كليه متقاضيان مي‌بايست حداكثر تا تاريخ ۹۷/۰۶/۳۱ داراي مدرك كارداني (فوق ديپلم) باشند. لازم است كنترل اين مدارك با دقت نظر بالا صورت گيرد.

تبصره: در صورتي كه تشكيل كلاس براي نيمسال دوم سال تحصيلي ۹۸-۱۳۹۷ از سوي مؤسسه ميسر باشد، ثبت‌نام از داوطلباني كه تا تاريخ ۹۷/۱۱/۳۰ مدرك تحصيلي كارداني (فوق ديپلم) خود را اخذ مي‌نمايند، به صورت مشروط و با شروع تحصيل از بهمن‌ماه ۱۳۹۷ پس از ارائه مدرك مربوط بلامانع است.

۳- كليه داوطلبان مي‌بايست در زمان ثبت‌نام از طريق مؤسسه مربوط، بابت هزينه ثبت‌نام نسبت به پرداخت مبلغ ۲۷۰٫۰۰۰ (دويست و هفتاد هزار) ريال از طريق سيستم پرداخت الكترونيكي در سايت سازمان اقدام نمايند.

۴- هر داوطلب مي‌تواند صرفاً متقاضي يك كد رشته‌محل در يك مؤسسه باشد. بديهي است در صورت ثبت‌نام داوطلب در دو كدرشته و يا در دو مؤسسه، اطلاعات وي از بانك اطلاعات پذيرفته‌شدگان يكي از موسسات بر اساس ضوابط اين سازمان حذف خواهد شده و هيچگونه اعتراضي در اين خصوص پذيرفته نخواهد شد.

۵- كليه متقاضيان «مرد» مي‌بايست در زمان ثبت‌نام و شركت در اين مرحله از پذيرش دانشجو، از نظر نظام وظيفه منعي براي ادامه تحصيل نداشته باشند.

۶- پس از انجام ثبت‌نام، افراد به عنوان پذيرفته شده مشروط (در مؤسسه‌اي كه به آن مراجعه نموده‌اند) تلقي مي‌شوند و شروع به تحصيل آنان تا زمان تأييد نهايي اين سازمان به‌صورت مشروط خواهد بود.

۷- داوطلباني كه قبلاً در رديف پذيرفته‌شدگان نهايي آزمون كارداني به كارشناسي ناپيوسته سال ۱۳۹۷ (پذيرفته‌شدگان شهريور ماه سال ۱۳۹۷) قرار گرفته باشند، چنانچه در اين مرحله متقاضي ثبت‌نام و ادامه تحصيل بوده و در يكي از مؤسسات ثبت‌نام نمايند، قبولي قبلي آنها در شهريورماه لغو خواهد شد و حق بازگشت به رشته قبولي قبلي را ندارند.

مدارك مورد نياز:

۱- اصل شناسنامه و يك برگ تصوير از تمام صفحات آن.

۲- اصل كارت ملي و دو برگ تصوير پشت و روي آن.

۳- شش قطعه عكس تمام رخ ۴×۳ تهيه شده درسال جاري.

۴- مدرك‌ ‌وضعيت ‌نظام ‌وظيفه (براي برادران).

۵- اصل حكم مرخصي سالانه براي كارمندان دولت يا موافقت رسمي و بدون قيد و شرط سازمان متبوع.

۶- اصل يا گواهي مدرك كارداني (فوق ديپلم).

۷- اصل ‌حكم ‌استخدامي و يا گواهي كارمندان رسمي و يا پيماني وزارتخانه‌ها‌، سازمان‌ها و ارگان‌هاي دولتي.

۸- تأييديه تسويه حساب با صندوق رفاه دانشجويان وزارت علوم، تحقيقات و فناوري.

۹- ثبت‌نام و ادامه تحصيل دارندگان مدرك معادل كارداني كه داراي شرايط مندرج در دفترچه راهنماي اين آزمون باشند، بلامانع است.

ضمناً داوطلبان گرامي مي‌توانند سؤالات خود را با بخش پاسخگويي اينترنتي پايگاه اطلاع‌رساني سازمان به نشاني www.sanjesh.org و يا با شماره‌ تلفن گوياي‌: ۴۲۱۶۳ (كد ۰۲۱) در ميان بگذارند و از مراجعه حضوري به اين سازمان خودداري نمايند.

برچسب ها
مطالب مرتبط

آدرس و شماره تماس

آدرس: فارس- شيراز- خیابان زند ـ ابتدای خیابان نشاط - پشت هتل پارس - موسسه آموزش عالی حافظ شیراز

کدپستی :7134813964

تلفن :45-32319642(71)98+

شبکه های اجتماعی