نحوه برگزاری کلاسهای نیمسال دوم سال تحصیلی۱۴۰۵-۱۴۰۴
قابل توجه دانشجویان گرامی؛
به استناد بخشنامه وزارت علوم، تحقیقات و فنآوری و پیرو مصوبه کارگروه مدیریت استانی آموزش عالی استان فارس، نحوه برگزاری کلاسها و فعالیتهای آموزشی در نیمسال دوم سال تحصیلی ۱۴۰۵-۱۴۰۴ به شرح زیر اعلام می گردد:
- کلیه کلاسهای آموزشی دانشجویان مقطع کاردانی و کارشناسی از تا ۲اسفندماه ۱۴۰۴ لغایت ۲۸اسفندماه ۱۴۰۴ به صورت غیرحضوری (مجازی) در بستر سامانه آموزشی برگزار خواهد شد.
- کلیه امور آموزشی دانشجویان مقطع کارشناسی ارشدناپیوسته شامل برگزاری کلاسهای درسی و جلسات دفاع از پایاننامه به صورت حضوری انجام میپذیرد.
لازم به ذکر است فایل راهنمای شرکت در کلاس های مجازی در پروفایل دانشجو قابل مشاهده می باشد.
نحوه برگزاری کلاسها در سال ۱۴۰۵ متعاقباً اعلام میگردد.
