اطلاعیه مهم معاونت آموزشی در خصوص برگزاری آزمون‌های پایان ترم نیمسال اول ۱۴۰۵-۱۴۰۴

اطلاعیه مهم معاونت آموزشی در خصوص برگزاری آزمون‌های پایان ترم نیمسال اول ۱۴۰۵-۱۴۰۴

v

با توجه به سیاست کلی وزارت علوم و دانشگاه شیراز در خصوص برگزاری آزمون‌های پایان ترم نیمسال اول سال تحصیلی ۱۴۰۵-۱۴۰۴ مقرر گردید کلیه امتحانات به صورت مجازی در بستر سامانه آموزشی مؤسسه برگزار گردد.

 

لذا دانشجویان عزیز باید فرم ارزشیابی اساتید را تکمیل نموده و پس از تسویه مالی کارت ورود به جلسه خود را دریافت نمایند تا مجاز به شرکت در آزمون مجازی باشند. (به دانشجویان توصیه می شود این روند را به روز امتحان موکول نکنند.)

 

دانشجویان می‌توانند در روز و ساعت مشخص شده در کارت ورود به جلسه برای هر آزمون، وارد پنل شخصی خود شده و امتحان دهند.

 

به دانشجویان عزیز توصیه می‌شود برای امتحاناتی که نیاز به بارگذاری عکس دارد نرم افزاری تهیه نمایند که بتوانند حجم عکس های خود را کم کرده تا زمان بارگذاری با خطای “حجم عکس بیشتر از حد مجاز است” رو برو نشوند.

 

نحوه تحویل پروژه دانشجویان رشته معماری متعاقباً اعلام خواهد شد.

 

لازم به ذکر است کارت ورود به جلسه آزمون روز چهارشنبه۱۴۰۴/۱۱/۰۱ در دسترس قرار خواهد گرفت.