اطلاعیه مهم معاونت آموزشی در خصوص برگزاری آزمون‌های پایان ترم نیمسال دوم سال تحصیلی1405-1404

اطلاعیه مهم معاونت آموزشی در خصوص برگزاری آزمون‌های پایان ترم نیمسال دوم سال تحصیلی1405-1404

موسسه آموزش عالی حافظ شیراز

 

اطلاعیه مهم معاونت آموزشی در خصوص برگزاری آزمون‌های پایان ترم

نیمسال دوم سال تحصیلی1405-1404

در خصوص نحوه برگزاری آزمون‌های پایان ترم به اطلاع دانشجویان عزیز می‌رساند که کلیه امتحانات مقطع کارشناسی ارشد به صورت حضوری و کلیه امتحانات مقاطع کاردانی و کارشناسی به صورت غیرحضوری طبق زمان‌بندی اعلام شده در کارت ورود به جلسه برگزار خواهد شد.

دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد می بایست ۳۰دقیقه قبل از شروع آزمون با به همراه داشتن کارت ورود به جلسه و کارت شناسایی معتبر در دانشگاه حضور داشته باشند.

دانشجویان مقاطع کاردانی و کارشناسی در روز و ساعت مشخص شده در کارت ورود به جلسه با مراجعه به پنل شخصی خود می‌توانند در امتحانات پایان‌ترم شرکت نمایند.

  • زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون متعاقباً اطلاع‌رسانی خواهد شد.

 

چند نکته مهم در خصوص آزمون‌های آنلاین:

  • در صورتی که نقص پرونده و یا بدهی مالی دارید سیستم اجازه ورود به جلسه امتحان را به شما نمی‌دهد، لذا حداقل یک هفته قبل از شروع اولین امتحان از باز بودن پنل خود مطمین شوید.
  • ورود به جلسه آزمون و باز کردن سوالات امتحانی جهت ثبت نمره پایان‌ترم اجباری می‌باشد، در غیر این صورت برای دانشجو غیبت جلسه امتحانی لحاظ خواهد شد.
  • در صورتی که نیاز دارید فایل به پاسخ‌نامه خود ضمیمه کنید می‌بایست قبل از آن نرم افزار کاهش حجم عکس را در سیستم یا گوشی خود داشته باشید که در بارگذاری سوالات دچار مشکل نشوید.
  • شماره تماس کارشناسان آموزش 5-32319642-071 داخلی 102و103 می‌باشد که در صورت داشتن هرگونه مشکل می‌توانید با این شماره‌ها با واحد آموزش در ارتباط باشید.
  •   دقت داشته باشید، برای شرکت در امتحانات، با گوشی اندروید وارد سایت شوید

موسسه آموزش عالی حافظ شیراز