پیرو اطلاعیه قبلی در رابطه با نحوه برگزاری کلاس ها تا پایان اسفندماه۱۴۰۴ و با توجه به مصوبه ۱۶ اسفندماه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به اطلاع شما دانشجویان و اساتید گرامی می رساند که کلیه کلاس ها از روز یکشنبه ۱۷ اسفندماه در بستر سامانه آموزشی به صورت مجازی برگزار خواهد شد.
