دریافت کارت ورود به جلسه امتحانات پایان ترم نیمسال اول۹۹-۹۸…

به اطلاع کلیه دانشجویان عزیز می رساند که جهت دریافت کارت ورود به جلسه امتحانات پایان ترم نیمسال اول سال تحصیلی ۹۹-۹۸ می توانید از روز  دوشنبه مورخ ۱۶دیماه۹۸ ساعت ۱۵:۰۰ به سایت مراجعه و با پرکردن ارزشیابی استاد کارت خود را دریافت و پرینت نمایید. لازم به ذکر است که به همراه داشتن کارت ورود به جلسه و کارت دانشجویی یا کارت شناسایی معتبر در جلسه امتحان الزامی می باشد.

 

همچنین درب های ورودی حوزه امتحانات راس ساعت شروع امتحان بسته خواهند شد لذا خواهشمندیم حداقل ۱۵دقیقه قبل از شروع امتحان در دانشگاه حضور داشته باشید.

 

برخی نکات که در زمان امتحان باید رعایت بفرمایید:

  1. حفظ حجاب اسلامی در جلسات امتحانی ضروری است. از ورود دانشجویانی که رعایت حجاب اسلامی را ننمایند به جلسه امتحان جلوگیری به عمل می‌آید.
  2. کارت ورود به جلسه‌ی امتحان در تمامی آزمون‌ها و تحویل پروژه‌ها باید همراه شما باشد در غيراينصورت از ورود شما به جلسه امتحان جلوگيري خواهد شد.
  3. هر گونه نوشته بر روي اين کارت تقلب محسوب مي‌گردد و با متخلف برابر با قانون برخورد خواهد شد.
  4. از آوردن کیف، کتاب، جزوه، تلفن همراه، هرگونه ساعت هوشمند و یادداشت(گرچه مربوط به درس نباشد) به جلسه‌ی امتحان جداً خودداری نمایید (دانشگاه هیچ‌گونه مسئولیتی درقبال اشیاء کمشده ندارد).
  5. حتماً لازم است در برگه حضور و غیاب، حضور خود را امضاء نمائید در غیراینصورت آموزش هیچگونه مسؤولیتی ندارد.
  6. هرگونه صحبت، اشاره و نگاه کردن به اوراق امتحانی دیگر دانشجویان تخلف محسوب می‌گردد.
  7. ۱۵دقیقه قبل از شروع امتحان در دانشگاه حاضر باشید، چنانچه پس از شروع امتحان دانشجویی حضور یابد از ورود وی به جلسه‌ی امتحان ممانعت به عمل می‌آید.
  8. به دستورهای اساتید، مسؤولین و مراقبین با دقت عمل نمائید و با آنها در امر امتحانات همکاری لازم را داشته باشید.
  9. پس از امتحان اوراق امتحانی خود را که نام و شماره دانشجویی روی آن نوشته شده به مسؤول مربوط تحویل دهید.
  10. محل شما تعیین شده، حتماً لازم است در روی صندلی خود که شماره آن اعلام شده بنشینید، در غیراینصورت برگه امتحانی شما تصحیح نخواهد شد.
  11. هرگاه در حین تصحیح اوراق به نحوی به استاد ثابت شد که تخلف صورت گرفته است برگه امتحانی از درجه اعتبار ساقط است و مورد به کمیته انضباطی معرفی می‌شود.
  12. لوازم امتحانی از قبیل مداد، خودکار، مداد پاکن، خط کش ، دیکشنری و… باید همراه دانشجو باشد و رد و بدل کردن آنها با یکدیگر اختلال در جلسه‌‌ی امتحانی بوجود می‌آورد، لذا ممنوع می‌باشد.

 

باسپاس

حوزه امتحانات مؤسسه

برچسب ها
مطالب مرتبط

آدرس و شماره تماس

آدرس: فارس- شيراز- خیابان زند ـ ابتدای خیابان نشاط - پشت هتل پارس - موسسه آموزش عالی حافظ شیراز

کدپستی :7134813964

تلفن :45-32319642(71)98+

شبکه های اجتماعی