اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور درخصوص تاريخ ثبت‌نام و انتخاب رشته پذیرش در دوره هاي كارداني نظام جديد دانشگاه فني و حرفه اي و مؤسسات آموزش عالي غيردولتي-غيرانتفاعي در سال ۱۴۰۰

به اطلاع متقاضيان پذیرش در دوره‌هاي كارداني نظام جديد دانشگاه فني و حرفه اي و مؤسسات آموزش عالي غيردولتي-غير انتفاعي در سال ۱۴۰۰ مي‌رساند كه «سامانه ثبت‌نام و انتخاب رشته» به صورت اينترنتي از روز يکشنبه مورخ ۳۰-۰۳-۱۴۰۰ تا روز یکشنبه مورخ ۰۶-۰۴-۱۴۰۰ فعال میشود. بر اين اساس ضرورت دارد كه همه متقاضيان در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقيق «دفترچه راهنماي ثبت‌نام و انتخاب رشته» و فراهم نمودن مدارك و اطلاعات مورد نياز ثبت‌نام، به درگاه اطلاع رساني این سازمان به نشاني:  www.sanjesh.org مراجعه و نسبت به ثبت‌نام در سامانه اقدام کنند. با توجه به اينكه ثبت‌نام و انتخاب رشته همزمان در يك مرحله انجام مي‌شود، متقاضيان مي بايست با توجه به رشته محلهاي اعلام شده در «دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته» نسبت به انتخاب و درج رشته محل‌هاي مورد علاقه خود در «سامانه ثبت نام و انتخاب رشته» اقدام کنند.

اطلاعيه تكميلي و همچنین «دفترچه راهنمای ثبت‌نام و انتخابرشته» همزمان با شروع ثبت‌نام در تاریخ ۳۰/۰۳/۱۴۰۰ در درگاه اطلاع رسانی اين سازمان منتشر می شود. متقاضيان لازم است برای اطلاع از جزئیات شرایط و ضوابط پذیرش، دفترچه راهنمای مذکور را به دقت مطالعه کنند.آزمون آن دسته از رشته‌هايي كه پذيرش در آنها به شیوه «با آزمون» مي‌باشد در روز جمعه مورخ ۲۲/۰۵/۱۴۰۰ برگزار خواهد شد. 

ضمناً فهرست مجموعه های ثبت نامی با ذکر مشخصه «شیوه پذیرش» (جداول شماره ۱ و ۲) و «ديپلمهای مجاز به تحصیل در هر رشته گرایش» (جدول شماره ۳) و منابع و ضرايب دروس ۵ مجموعه ثبت‌نامي پذيرش با آزمون (جدول شماره۴) به شرح ذیل اين اطلاعيه برای اطلاع متقاضیان اعلام می‌شود.

جداول نهايي و كد ديپلم هاي مورد پذيرش در آزمون فني و حرفه‌اي سال ۱۴۰۰ در قالب PDF

روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور
برچسب ها
مطالب مرتبط

آدرس و شماره تماس

آدرس: فارس- شيراز- خیابان زند ـ ابتدای خیابان نشاط - پشت هتل پارس - موسسه آموزش عالی حافظ شیراز

کدپستی :7134813964

تلفن :45-32319642(71)98+

شبکه های اجتماعی