کانون ها و انجمن عای علمی

کانون های فرهنگی، هنری و اجتماعي و انجمن های علمی به عنوان مجموعه ای جوان، خودجوش و اندیشمند به سبب بهره مندی از پشتوانه‌ای عظیم استعدادها و توانایی های جوانان فرهیخته، ازجایگاهی ویژه در میان دانشگاهیان برخوردار می باشند.

این نهادها به عنوان رکنی کارآمد و تأثیرگذار در شکل گیری فعالیت های گروهی و جامعه پذیری دانشجویان مطرح گردیده اند و به عنوان یکی از مهم ترین مراکز فعال دانشجویی در زمینه اجتماعی، فرهنگی و هنری هم چنین زمینه های علمی در دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی به ایفای نقش می پردازند.

این تشکل هل يکی از بنياد ی­ترين عرصه ­ها برای تحقق اهداف و برنامه­­ های اصلی معاونت فرهنگی و اجتماعی  مديريت­ های فرهنگی دانشگاه­ ها در جهت پاسخگويي به نيازهای متنوع و رشد خلاقيت فرهنگی و هنری دانشجويان، سامان بخشيدن به خواست­ها و تلاش­ه ای خود انگيخته فرهنگی، هنری و اجتماعی و قانونمند نمودن فعاليت­ های دانشجويي محسوب می­ گردند.

انتخابات شورای مرکزی کانون های فرهنگی هنری و انجمن های علمی دانشجویی هر ساله برگزار و افراد علاقمند می توانند با عضویت در کانون یا انجمن مورد علاقه خود به فعالیت بپردازند.  

دانشجویان متقاضی ثبت نام در شوراهای مرکزی گروه های دانشجویی می توانند پس از مطالعه دقیق آیین نامه ها روی سایت موسسه، بخش فرهنگی، نسبت به اعلام آمادگی به صورت حضوری در محل معاونت فرهنگی اقدام نمایند.

برچسب ها
مطالب مرتبط

آدرس و شماره تماس

آدرس: فارس- شيراز- خیابان زند ـ ابتدای خیابان نشاط - پشت هتل پارس - موسسه آموزش عالی حافظ شیراز

کدپستی :7134813964

تلفن :45-32319642(71)98+

شبکه های اجتماعی