فرصت مجدد براي انتخاب رشته ازمون کارشناسي ارشد سال ۱۴۰۱

مشاور رئیس و مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور از امکان انتخاب رشته برای داوطلبان کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۱ از دوم تا چهارم مرداد ماه سال جاری خبر داد.

 

به گزارش روابط عمومی سازمان سنجش، دکتر علیرضا کریمیان با بیان اینکه فرصت مجددی برای انتخاب رشته کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۱ برای مجازین و جاماندگان در نظر گرفته شده است، گفت: داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته امسال شدند ولی موفق به تکمیل فرم انتخاب رشته در تاریخ مقرر در اول تا چهارم تیرماه نشدند از تاریخ ۱۴۰۱/۵/۲ تا ۱۴۰۱/۵/۴ می‌توانند با مراجعه به درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش نسبت به تکمیل فرم انتخاب رشته خود اقدام کنند.

وی درباره شرایط لازم برای فرصت مجدد انتخاب رشته کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۱، گفت: این امکان فقط برای داوطلبانی است که بر اساس کارنامه اعلام نتایج اولیه مجاز به انتخاب رشته شده ولی موفق به انجام انتخاب رشته در بازه زمانی فوق نشدند و این فرصت قابل تمدید نیست.

مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور درباره رشته‌های امتحانی که دارای آزمون عملی و تشریحی هستند، گفت: در این مرحله داوطلبانی که رشته‌های امتحانی (دوره‌های روزانه و نوبت دوم) را که دارای آزمون عملی و تشریحی هستند انتخاب کنند به آزمون عملی معرفی نمی‌شوند و با نمره آزمون عملی صفر گزینش می‌شوند.

کریمیان خاطرنشان کرد: در این مرحله انتخاب رشته در رشته‌های دارای شرایط خاص و مصاحبه، منجر به معرفی داوطلبان برای انجام مراحل مصاحبه یا بررسی صلاحیت نمی‌شود و در صورت انتخاب این رشته‌ها، از گزینش نهایی این رشته ها حذف می‌شوند.

 

روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور

برچسب ها
مطالب مرتبط

آدرس و شماره تماس

آدرس: فارس- شيراز- خیابان زند ـ ابتدای خیابان نشاط - پشت هتل پارس - موسسه آموزش عالی حافظ شیراز

کدپستی :7134813964

تلفن :45-32319642(71)98+

شبکه های اجتماعی