شیوه‌نامه برگزاری امتحانات پایان ترم نیمسال دوم۹۹-۹۸…

شیوهنامه برگزاری امتحانات پایان ترم نیمسال دوم۹۹-۹۸

مؤسسه آموزش عالی حافظ شیراز

 

 

 

  • کلیه امتحانات پایان ترم نیمسال دوم۹۹-۹۸ به صورت غیرحضوری می‌باشد.

 

  • کارت ورود به جلسه امتحانات از روز شنبه۹۹/۰۴/۰۷ در دسترس قرار خواهد گرفت که طبق برنامه زمانبندی موجود در کارت ورود به جلسه دانشجو موظف به شرکت در جلسه امتحان می باشد.

 

  • نمره پایانی دانشجویان شامل حضور و فعالیت در کلاس به ویژه مشارکت در بحث، پرسش و پاسخ کلاسی، حل تمرین کلاسی و ارائه به موقع آنها، پروژه پژوهشی نیمسال(مشروط به این که قابلیت اجرا در شرایط ویژه کنونی را داشته باشد)، ارزشیابی شفاهی، شامل پرسش و پاسخ در طول نیمسال و امتحان پایانی برای هر دانشجو است.

 

  • با توجه به اینکه سه هفته تا پایان نیمسال باقی‌مانده است دانشجویانی که تا کنون به هر دلیل قادر به شرکت در کلاس‌های مجازی نشده‌اند و یا کمتر شرکت نموده‌اند، باید در کلاس‌های درسی خود حضور یافته و ملزم به ارایه تکالیف درخواستی از طرف استاد مربوطه می‌باشند.

 

  • جهت شرکت در امتحانات پایان ترم و تکالیف استادان، دانشجویان باید به سایت دانشگاه مراجعه و گزینه samalive (که توسط بخشIT تا چند روز آینده در دسترس قرار خواهد گرفت) مراجعه نمایند و همچنین راهنمای استفاده از samalive نیز در اسرع وقت از طریق سایت و اینستاگرام دانشگاه در دسترس قرار خواهد گرفت.

 

 

معاونت آموزشی مؤسسه

 

برچسب ها
مطالب مرتبط

آدرس و شماره تماس

آدرس: فارس- شيراز- خیابان زند ـ ابتدای خیابان نشاط - پشت هتل پارس - موسسه آموزش عالی حافظ شیراز

کدپستی :7134813964

تلفن :45-32319642(71)98+

شبکه های اجتماعی