دریافت کارت ورود به جلسه نیمسال اول سال تحصیلی۱۴۰۱-۱۴۰۰…

دریافت کارت ورود به جلسه امتحانات پایان ترم نیمسال اول سال تحصیلی۱۴۰۱-۱۴۰۰

دانشجویان عزیز می توانید از روز دوشنبه ۱۳/۱۰/۱۴۰۰ ساعت۱۴:۰۰ کارت ورود به جلسه امتحانات پایان ترم را از صفحه شخصی خود دریافت نمایید.

کلیه امتحانات به صورت مجازی برگزار می‌گردد.

 

قبل از دریافت کارت ورود به جلسه می بایست ارزشیابی اساتید نیمسال خود را تکمیل نمایید. (تا زمانیکه ارزشیابی را تکمیل ننمایید نمی توانید به سامانه امتحانات دسترسی داشته باشید.)

 

توجه داشته باشید که فقط در تاریخ و زمان‌هایی که در کارت ورود به جلسه خود مشاهده می‌نمایید در جلسه امتحان حضور یابید.

 

با توجه به اینکه حضور در جلسه امتحان پایــان ترم اجبـاری می‌باشد، لذا دانشجویـان عزیز توجه داشته باشید که در صورت غیبت در هر جلسه امتحان، برای آن درس غیبت محسوب مـی‌گردد و از نمراتی که تا کنون در کلاس درسی اخذ نموده‌اید نیز مـحروم خواهید شد و به هیچ‌وجـه آزمـون مجدد برگزار نخواهد گردید و کلیه عواقب شرکت نکردن در آزمون پایان‌ترم  برعهده دانشجو می‌باشد.

 

زمان وارد شـدن به صفحه شخصــی در صورتیکه نتوانید وارد صفحه خود شوید، بدین معنــی است که مدارک  پرونده شما کامل نیست و تا زمانی که مدارک خود را تکمیل ننمایید قادر به دریافت کارت ورود به جلسه و شرکت در آزمون‌های پایان ترم نمی‌باشید. لذا خواهشمندیم هرچه سریعتر صفحه شخصی خود را بررسی و در صورت بسته بودن فایل هر چه سریعتر نسبت به تکمیل مدارک خود اقدام فرمایید.

 

دفترآموزش

برچسب ها
مطالب مرتبط

آدرس و شماره تماس

آدرس: فارس- شيراز- خیابان زند ـ ابتدای خیابان نشاط - پشت هتل پارس - موسسه آموزش عالی حافظ شیراز

کدپستی :7134813964

تلفن :45-32319642(71)98+

شبکه های اجتماعی