بیانیه اساتید معارف اسلامی و بسیج اساتید مؤسسه آموزش عالی حافظ شیراز در محکومیت نمایش فیلم موهن عنکبوت مقدس

بسم الله الرحمن الرحیم

بیانیه اساتید معارف اسلامی و بسیج اساتید مؤسسه  آموزش عالی حافظ شیراز در محکومیت نمایش فیلم موهن عنکبوت مقدس

نمایش فیلم ضد فرهنگی و موهن عنکبوت مقدس در جشنواره کن و در کشوری که به دروغ منادی آزادی و دمکراسی است ، موجی از خشم و اعتراض را در میان انسان های آزاده و دلباختگان امام مهربانی ها در ایران و جهان برانگیخت.

آنچه روشن است کارگزاران پیدا و پنهان جشنواره سینمایی کن در سالهای اخیر با رویکرد و اغراض سیاسی در قالب هنر هفتم به بنیادی ترین ارزشها و علایق دینی و ملی ما تاخته و در اقدام اخیرعوامل فیلم عنکبوت مقدس ضمن ارائه تصویری ناروا و غیر واقعی از جامعه ایرانی و مردان پاک سیرت سرزمین مان ، بدیهی ترین اصل و معیار فرهنگی یعنی پاسداشت حرمت باورها ، احساسات و علایق پاک دینی و مذهبی شیعیان و مسلمانان را زیر پا گذاشته و با توهین به مضجع شریف امام رئوف ، دل های پاک شیفتگان آن امام همام را به درد آوردند.

عشق و ارادت به خاندان پاک پیامبر(صلی الله علیه و آله) و دلدادگی به حرم هشتمین حجت خدا به عنوان پایتخت معنوی ایران زمین ، در جوهره وجود و دل های پاک ایرانیان ریشه دارد و با این قبیل اقدامات نابخردانه خدشه ای بر آن وارد نمیشود.

بدین وسیله ما استادان معارف اسلامی و اعضاء بسیج اساتید مؤسسه حافظ شیراز ضمن محکوم کردن اقدام سخیف عوامل فیلم عنکبوت مقدس، بر ارادت و پیروی از سیره و میراث پاک خاندان نبوت (علیهم السلام) و دلدادگی به امام مهربانی ها حضرت ثامن الحجج  ( علیه السلام)پای  می فشاریم.

 

استادان معارف اسلامی و بسیج اساتید مؤسسه آموزش عالی حافظ شیراز

برچسب ها
مطالب مرتبط

آدرس و شماره تماس

آدرس: فارس- شيراز- خیابان زند ـ ابتدای خیابان نشاط - پشت هتل پارس - موسسه آموزش عالی حافظ شیراز

کدپستی :7134813964

تلفن :45-32319642(71)98+

شبکه های اجتماعی