اطلاعیه در خصوص برگزاری کلاس ها به صورت مجازی در نیمسال دوم۹۹-۹۸

 

به نام خدایی که توفیق از اوست

 

ضمن آرزوی سلامتی و تبریک سال جدید و آرزوی سلامتی و شادکامی برای اساتید و دانشجویان عزیز، پیرو تصمیمات ستاد ملی مبارزه با کرونا مبنی بر ادامه تعطیلی دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی و همچنین بر اساس تاکیدات وزارت علوم تحقیقات و فن‌آوری، از روز شنبه ۱۶ فروردین ۱۳۹۹ کلیه دروس نظری دانشگاه به جز دروس عملی، آزمایشگاهی، کارگاهی و تربیت بدنی به شیوه الکترونیکی اعم از برخط(online) یا خارج خط(offline) ارایه خواهد شد، موارد زیر جهت اطلاع استادان و دانشجویان محترم اعلام می‌گردد:

 

  1. نیمسال دوم سال تحصیلی۹۹-۹۸ فعال می‌باشد و با توجه به تعطیلات اضطراری دانشگاه و عدم برگزاری کلاس‌های آموزشی در هفته‌های اخیر، تغییرات در تقویم آموزشی اعمال و اطلاع‌رسانی خواهد شد.
  2. تا زمان مهار ویروس کرونا، کلیه کلاس‌های تئوری بجز دروس عملی به صورت غیرحضوری برگزار می‌گردد که دانشجویان عزیز موظف به شرکت در کلاس‌های مجازی و همچنین دریافت و مطالعه فایل‌هایی که در منوی “سامانه مجازی” برای تمامی رشته‌ها در سایت دانشگاه بارگزاری گردیده است، می‌باشند.
  • زمانبندی کلاس‌های برخط(online) متعاقباً اعلام خواهد شد.
  • فایل‌های موجود در “سامانه مجازی” هر روز بروزرسانی می‌گردد، لذا خواهشمندیم هرروز این منو را بازبینی نمایید.
  1. راهنمای استفاده از ” کلاس‌های برخط(online)” از روز یک‌شنبه۹۹/۰۱/۱۷ از طریق اطلاعیه‌های سایت در دسترس قرار خواهد گرفت.
  2. دانشجویان عزیز می‌بایست از روز یک‌شنبه۹۹/۰۱/۱۷ لغایت پنج‌شنبه۹۹/۰۱/۲۱ در منوی بالای سایت دانشگاه “تعیین وضعیت ترم” مراجعه و وضعیت ترم خود را مشخص نمایند و در صورتی که به هر دلیل تقاضای حذف ترم یا حذف تعدادی از دروس خود را دارند می‌توانند از طریق همین لینک اقدام نمایند. عدم مراجعه به لینک مربوطه به منزله داشتن ترم و واحدهای درسی انتخاب شده در زمان انتخاب واحد می‌باشد و دانشجو موظف به شرکت در کلاس‌های مجازی و امتحانات پایان ترم می‌باشد.
  • در صورت داشتن هر گونه سئوال می‌توانید با کارشناسان آموزش (با شماره تلفن‌های ۵-۳۲۳۱۹۶۴۲-۰۷۱ داخلی ۱۰۲ و ۱۰۳ ساعت۱۳-۹) تماس حاصل فرمایید.
  • جهت ارتباط با امور مالی داخلی ۱۰۸ را شماره گیری نمایید.
  1. کلیه کلاس‌های عملی پس از رفع بحران کرونا به صورت فشرده برگزار خواهد شد، که اطلاعیه آن متعاقباً اعلام می‌گردد.
  2. کلیه امتحانات پایان‌ترم به صورت حضوری برگزار خواهد شد.
  3. برگزاری جلسات دفاع از پایان‌نامه کارشناسی ارشد با توجه به ملاحظات و دستورالعمل فاصله‌گذاری اجتماعی تا پایان فروردین‌ماه ابلاغ می‌گردد.

 

تندرستی و توفیق روزافزون تمامی همکاران و دانشجویان عزیز را از درگاه حضرت‌حق مسئلت داریم.

 

 

معاونت آموزشی

 

برچسب ها
مطالب مرتبط

آدرس و شماره تماس

آدرس: فارس- شيراز- خیابان زند ـ ابتدای خیابان نشاط - پشت هتل پارس - موسسه آموزش عالی حافظ شیراز

کدپستی :7134813964

تلفن :45-32319642(71)98+

شبکه های اجتماعی