اطلاعیه اعلام شرایط و ضوابط، تاریخ، نحوه ثبت‌نام و انتخاب رشته برنامه پذیرش كاردانی به كارشناسی ناپیوسته سال ۱۴۰۳

اطلاعیه اعلام شرایط و ضوابط، تاریخ، نحوه ثبت‌نام و انتخاب رشته برنامه پذیرش كاردانی به كارشناسی ناپیوسته سال ۱۴۰۳
به اطلاع متقاضيان ثبت‌نام و شركت در برنامه پذيرش كارداني به كارشناسي ناپيوسته سال ۱۴۰۳ مي‌رساند ثبت‌نام از روز يکشنبه به تاریخ ۱۴۰۳/۰۳/۲۷ آغاز و تا روز يکشنبه به تاریخ ۱۴۰۳/۰۴/۰۳ ادامه خواهد يافت. متقاضيانی‌كه داراي شرايط عمومي و اختصاصي مندرج در دفترچه راهنمای ثبت‌نام و انتخاب رشته هستند، مي‌توانند در اين برنامه پذيرش ثبت‌نام نمايند. دفترچه راهنمای ثبت‌نام و انتخاب رشته هم‌زمان با شروع ثبت‌نام از طریق درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان قابل دسترس است.
ضمناً متقاضیان رشته های با آزمون دانشگاه آزاد اسلامی لازم است برای پذیرش در رشته های با آزمون این دانشگاه در درگاه اطلاع رسانی سازمان ملي سنجش و ارزشيابي نظام آموزش کشور ثبت نام نمایند. زمان انتخاب‌رشته برای رشته محل‌های با آزمون دانشگاه آزاد اسلامی متعاقباً از سوی دانشگاه اطلاع رسانی خواهد شد. آن‌دسته از متقاضیانی‌که علاقه‌مند به پذیرش در رشته‌های پذیرش با سوابق تحصیلی (بدون آزمون) دانشگاه آزاد اسلامی هستند لازم است از روز یکشنبه به تاریخ ۱۴۰۳/۰۳/۲۷به درگاه اطلاع‌رسانی مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه مذکور مراجعه نموده و نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.
شرايط ثبت‌نام‌:
علاقه‌مندان به تحصيل در مقطع كارشناسي ناپيوسته باید ضمن اطلاع از شرايط عمومي و اختصاصي، مقررات وظيفه عمومي، مقررات مربوط به ضوابط ثبت‌نام اتباع غيرايراني و توضيحات مربوط به سهميه، در صورتي كه داراي شرايط مذكور هستند، می‌توانند منحصراً در يك مجموعه ثبت‌نامی (طبق ضوابط مندرج در دفترچه راهنماي ثبت‌نام و انتخاب رشته) متقاضي شوند. لازم به توضيح است پذيرش در برخی از رشته هاي امتحاني مذكور بدون آزمون و براساس سوابق تحصيلي (معدل کل مقطع كارداني) صورت خواهد پذيرفت.
همه متقاضيان، اعم از اينكه پذيرش در رشته امتحاني آنان با آزمون يا بر اساس سوابق تحصيلي (بدون آزمون) باشد، لازم است مطابق ضوابط دفترچه راهنما و توضيحات اين اطلاعيه، ثبت‌نام و انتخاب رشته نمايند. در صورت عدم ثبت‌نام در تاريخ مقرر، پذيرش متقاضي پس از پايان مهلت تعيين شده امكان‌پذير نخواهد بود.
برای ثبت‌نام‌ در این برنامه پذيرش باید اقدام‌های زیر انجام گیرد:
۱- مطالعه دفترچه راهنماي ثبت‌نام و انتخاب رشته.
۲- ثبت‌نام از طریق درگاه اطلاع‌رساني سازمان ملي سنجش و ارزشيابي نظام آموزش كشور‌ به نشاني: www.sanjesh.org در زمان مقرر (۱۴۰۳/۰۳/۲۷تا ۱۴۰۳/۰۴/۰۳).
۳- آماده نمودن مدارك و اطلاعات مورد نياز برای ثبت‌نام.
۴- خرید کارت اعتباري ثبت نام و پرداخت مبلغ ۲/۵۶۰/۰۰۰ (دو میلیون و پانصد و شصت هزار) ريال به عنوان وجه ثبت‌‌نام شركت در اين برنامه پذيرش.
یادآوری ۱: چنانچه علاقه مند به شركت در گزينش رشته هاي تحصيلي موسسات آموزش عالي غير دولتي- غيرانتفاعي باشید، لازم است علاوه بر پرداخت مبلغ ثبت نام، نسبت به پرداخت مبلغ ۵۷۶/۰۰۰ (پانصدوهفتاد و شش هزار) ريال ديگر نيز براي دوره‌هاي مذكور به صورت اینترنتی اقدام نمايید.
یادآوری۲: با توجه به اينكه مقرر شد در مراحل مختلف فرآيند پذيرش، خدماتي از طريق ارسال پيام كوتاه به متقاضیان ارائه شود، مبلغ ۱۰۰/۰۰۰(صد هزار) ريال به عنوان هزينه استفاده از خدمات پيام كوتاه دريافت مي‌شود.
دستورالعمل و نحوه تكميل تقاضانامه ثبت‌نام اينترنتي:
به متقاضیان توصيه مي‌شود مطابق دستورالعمل مندرج در دفترچه راهنماي ثبت‌نام و انتخاب رشته، ابتدا فرم پيش‌نويس تقاضانامه مندرج در دفترچه مذكور را تكميل نموده و سپس بر اساس فرم پيش‌نويس با مراجعه به درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان اطلاعات لازم را در برنامه نرم‌افزاري ثبت‌نام وارد نمايند.
ضمناً متقاضیان لازم است در درج اطلاعات ثبت‌نامی و انتخاب رشته دقت نمايند. در صورت مشاهده هرگونه مغايرت در موارد قيد شده در تقاضانامه ثبت‌نام با مدارك متقاضي در صورت پذيرفته شدن، مطابق مقررات و ضوابط رفتار خواهد شد.
یادآوری۳: چنانچه متقاضی در مرحله ثبت‌نام اطلاعات اشتباه ارائه نمايد يا در ارسال عكس خود مرتكب اشتباه شود (اعم از اينكه سهواً يا عمداً باشد) به عنوان متخلف تلقي و برابر مقررات با وي رفتار خواهد شد.
زمان برگزاری، توزيع كارت اينترنتي و محل آزمون:
بر اساس برنامه زماني پيش‌بيني شده آزمون كارداني به كارشناسي ناپيوسته سال ۱۴۰۳ (براي آن‌دسته از مجموعه‌هاي ثبت‌نامي كه پذيرش آنها با آزمون است) در روز جمعه به تاریخ ۱۴۰۳/۰۶/۰۲برگزار خواهد شد. متقاضیان لازم است از روز سه‌شنبه به تاریخ ۱۴۰۳/۰۵/۳۰ تا روز پنجشنبه به تاریخ ۱۴۰۳/۰۶/۰۱ با مراجعه به درگاه اطلاع‌رساني اين سازمان نسبت به تهيه پرينت كارت و راهنماي شركت در آزمون اقدام نمايند. محل آزمون متقاضیان بر اساس استان و شهرستان حوزه امتحاني مندرج در بند ۳۱ تقاضانامه تعيين مي‌شود. لذا مقتضي است متقاضیان با مراجعه به دفترچه راهنماي ثبت‌نام و انتخاب رشته و درج كد مربوط به استان و شهر تعيين شده در تقاضانامه ثبت‌نام اقدام نمايند.
توصيه‌هاي‌ مهم‌:
۱- لازم است متقاضیان مفاد دفترچه راهنما را به دقت مطالعه نمایند.
۲- داوطلبان در انتخاب كد مجموعه ثبت‌نامي و همچنين شهرستان محل حوزه امتحاني خود (براي رشته پذيرش با آزمون) دقت لازم را بعمل آورند، زیرا پس از دريافت كد پيگيري و پایان مهلت ‌ثبت‌نام، امکان تغییر وجود ندارد.
۳- تاکید مي‌شود متقاضیان پس از تكميل تقاضانامه و دريافت كد پيگيري، يك نسخه پرينت از تقاضانامه تهيه و نزد خود نگهداري نمايند.
۴-متقاضیان مجموعه ثبت‌نامي پذيرش با آزمون و پذيرش با سوابق تحصیلی (بدون آزمون)، لازم است با مراجعه به درگاه اطلاع‌رساني این سازمان و مطالعه شرايط و ضوابط هر يك از كدرشته‌هاي انتخابي، نسبت به انتخاب كدرشته محل‌هاي خود اقدام نمايند.
۵- هرگونه‌ تغيير‌ در شرايط و ضوابط ثبت‌نام اين آزمون، به صورت اطلاعيه رسمي از طريق‌ درگاه اطلاع‌رساني اين سازمان و نشريه پيك‌‌سنجش‌ و در صورت لزوم ‌از طريق رسانه‌هاي گروهي ‌اعلام ‌خواهد شد.

برچسب ها
مطالب مرتبط

آدرس و شماره تماس

آدرس: فارس- شيراز- خیابان زند ـ ابتدای خیابان نشاط - پشت هتل پارس - موسسه آموزش عالی حافظ شیراز

کدپستی :7134813964

تلفن :45-32319642(71)98+

شبکه های اجتماعی