اطلاعیه اعلام اسامی پذیرفته‌شدگان نهایی ظرفیت‌های خالی مانده كدرشته محل های مرحله پذیرش صرفاً براساس سوابق تحصیلی آزمون سراسری بهمن ماه سال ۱۴۰۱

پیرو اطلاعیه مورخ ۱۴۰۱/۰۹/۳۰ این سازمان درخصوص پذیرش دانشجو در کدرشته محل های اعلام شده از سوی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی در مرحله پذیرش صرفاً براساس سوابق تحصیلی آزمون سراسری بهمن ماه سال ۱۴۰۱ ضمن اعلام اسامی پذیرفته‌شدگان نهایی کدرشته‌های محل‌های مرحله مذکور، توجه متقاضیان را به موارد ذیل جلب می‌نماید:

متقاضیانی که اسامی آنان به عنوان پذیرفته‌شده نهایی این مرحله اعلام شده، لازم است برای اطلاع از زمان دقیق ثبت‌نام و مدارک مورد نیاز (مطابق مدارک اعلام شده در اطلاعیه مورخ ۱۴۰۱/۰۶/۲۸مربوط به اعلام اسامی پذیرفته‌شدگان آزمون سراسری سال ۱۴۰۱) مندرج در درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان، از روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۱/۱۱/۱۲ به درگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه یا موسسه آموزش عالی محل قبولی خود مراجعه نمایند.
توضیحات در خصوص متقاضیان رشته های تحصیلی دارای شرایط خاص:
۱- آن دسته از داوطلبانی که برای آنان به جای کدرشته قبولی، یکی از کدهای ۲ رقمی (۲۴ دانشگاه غیرانتفاعی امام رضا /ع/ ) یا (کد ۳۲ رشته های کاردانی وزارت بهداشت) اعلام شده به منزله آن است که منحصراً در کدرشته مذکور نمره علمی لازم را دارا بوده و در ردیف معرفی‌شدگان یکی از کدرشته‌های موسسات مذکور قرار گرفته‌اند و با توجه به اینکه کدرشته های مربوط دارای مصاحبه می باشند، لذا لازم است برای مشاهده زمان مصاحبه به درگاه اطلاع رسانی دانشگاه مربوط مراجعه نمایند.
۲- آن دسته از داوطلبانی که علاوه بر کدرشته قبولی اعلام شده (۵ رقمی)، یکی از کدهای ۲ رقمی (کد ۲۴ دانشگاه غیرانتفاعی امام رضا /ع/  یا کد ۳۲ رشته های کاردانی وزارت بهداشت) نیز برای آنها مشخص شده، توجه داشته باشند که به دلیل داشتن نمره علمی لازم در اولویت قبل از رشته قبولی اعلامی، در ردیف معرفی‌شدگان یکی از کدرشته‌های موسسه مذکور نیز قرار گرفته‌اند و با توجه به اینکه کدرشته های مربوط دارای مصاحبه می باشند، لازم است برای مشاهده زمان مصاحبه به درگاه اطلاع رسانی دانشگاه مربوط مراجعه نمایند. بدیهی است عدم مراجعه برای شرکت در مصاحبه و سایر مراحل گزینش رشته‌های مذکور به منزله انصراف از رشته ذیربط تلقی می‌شود و می بایست صرفاً در کدرشته قبولی اعلام شده ثبت‌نام نموده و به ادامه تحصیل بپردازند. بدیهی است در صورتی که در مراحل مصاحبه و گزینش شرکت نموده و در ردیف پذیرفته‌شدگان نهایی رشته جدید قرار بگیرند، قبولی آنها در کدرشته اعلام شده (کد ۵ رقمی) باطل خواهد شد و می بایست در کدرشته جدید ثبت نام و ادامه تحصیل دهند.
یادآوری های مهم:
۱- پذیرفته‌شدگان می‌بایست حداکثر تا تاریخ ۱۴۰۱/۰۶/۳۱ دارای مدرک دیپلم نظام قدیم آموزش متوسطه، پیش‌دانشگاهی نظام آموزشی سالی واحدی یا ترمی واحدی، دیپلم نظام آموزشی جدید (نظام آموزشی ۳-۳-۶) و یا مدرک کاردانی (فوق دیپلم) باشند، در غیر اینصورت مجاز به ثبت‌نام نخواهند بود.
۲- پذیرفته‌شدگان می‌بایست در زمان مقرر نسبت به ثبت‌نام اقدام نمایند. عدم ثبت‌نام در زمان مقرر به منزله انصراف قطعی از تحصیل آنان تلقی خواهد شد.
۳- پذیرفته‌شدگانی که قبلاً در یکی از دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی در ردیف پذیرفته شدگان نهایی قرار گرفته‌اند، مطابق ضوابط قبولی قبلی آنان لغو گردیده و می‌بایست منحصراً در رشته قبولی جدید به تحصیل بپردازند و لازم نیست از محل قبولی قبلی خود انصراف دهند، بلکه با آنان همانند دانشجوی انتقالی رفتار خواهد شد و توسط موسسه محل قبولی مندرج در این اطلاعیه، مدارک ثبت‌نامی افراد از محل قبولی قبلی آنان درخواست می‌شود.
۴- پذیرفته‌شدگان مرد لازم است با توجه به بند «مقررات وظیفه عمومی»‌ مندرج در صفحه ۹ دفترچه راهنمای ثبت‌نام و انتخاب رشته مرحله پذیرش صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی بهمن ماه آزمون سراسری سال ۱۴۰۱ واجد شرایط لازم بوده و گواهی مربوط به دانشگاه محل قبولی ارائه دهند.
۵- در هر مرحله از پذیرش (ثبت‌نام، پذیرش دانشجو یا هنگام تحصیل)، چنانچه مشخص شود که متقاضی حقایق را کتمان یا اطلاعات غلطی ارائه نموده و واجد شرایط نمی‌باشد، قبولی وی لغو و طبق مقررات با ایشان رفتار خواهد شد.
۶- ضمناً متقاضیان در صورت لزوم می‌توانند سئوال یا سئوالات خود را با بخش پاسخگویی اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی https://request.sanjesh.org و یا در روزها و ساعات اداری با شماره تلفن ۴۲۱۶۳-۰۲۱  مطرح نمایند.

 

برچسب ها
مطالب مرتبط

آدرس و شماره تماس

آدرس: فارس- شيراز- خیابان زند ـ ابتدای خیابان نشاط - پشت هتل پارس - موسسه آموزش عالی حافظ شیراز

کدپستی :7134813964

تلفن :45-32319642(71)98+

شبکه های اجتماعی