اطلاعيه سازمان سنجش آموزش كشور در رابطه با تمديد پذيرش براي رشته هاي تحصيلي دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالي درآزمون كارداني به كارشناسي ناپيوسـته سال ۱۳۹۸

پيرو اطلاعيه‌هاي مورخ ۹۸/۰۸/۰۶ و ۹۸/۰۸/۲۲، بدين‌وسيله به اطلاع كليه داوطلبان واجد شرايط علاقه‌مند به تحصيل در رشته‌هاي تحصيلي كارشناسي ناپيوسته آزمون كارداني به كارشناسي ناپيوسته سال ۱۳۹۸ (اعم از داوطلباني كه در آزمون مذكور ثبت‌نام نموده و يا ثبت‌نام ننموده‌اند) مي‌رساند به منظور اطلاع از رشته‌هاي تحصيلي دانشگاه‌ها و مؤسسات پذيرنده دانشجو در اين مرحله مي‌توانند جداول حاوي اطلاعات رشته‌ محلها مندرج در ذيل اين اطلاعيه را مشاهده نموده و ضمن مشخص نمودن رشته و مؤسسه آموزش عالي مورد علاقه خود، با همراه داشتن مدارك ذيل و با توجه به موارد اعلام شده از تاريخ ۹۸/۰۸/۳۰ لغايت ۹۸/۱۰/۳۰ به دانشگاهها و موسسات آموزش عالي محل پذيرش رشته مورد تقاضا مراجعه نمايند.

۱- كليه متقاضيان مي‌بايست داراي مدرك كارداني (فوق ديپلم) بوده و يا حداكثر تا تاريخ ۹۸/۰۶/۳۰ نسبت به اخذ مدرك مربوط اقدام نمايند.

تبصره: در صورتي كه تشكيل كلاس براي نيمسال دوم سال تحصيلي ۹۹-۱۳۹۸ از سوي مؤسسه ميسر باشد، ثبت‌نام از داوطلباني كه تا تاريخ ۹۸/۱۱/۳۰ مدرك تحصيلي كارداني (فوق ديپلم) خود را اخذ مي‌نمايند، با شروع تحصيل از بهمن‌ماه ۱۳۹۸ پس از ارائه مدرك مربوط بلامانع است.

۲- كليه داوطلبان مي‌بايست با هماهنگي دانشگاهها و موسسات محل مراجعه بابت هزينه ثبت‌نام نسبت به پرداخت مبلغ ۳۴۰٫۰۰۰ (سيصدو چهل هزار) ريال از طريق سيستم پرداخت الكترونيكي در سايت سازمان اقدام نمايند.

نكته: كليه متقاضيان لازم است از پيش‌نويس تقاضانامه ثبت‌نام در اين مرحله، كه در لينك ذيل اين اطلاعيه قرار گرفته است پرينت تهيه نموده و پس از تكميل به موسسه آموزش عالي مورد تقاضا ارائه نمايند.

۳- داوطلبان مي‌بايست در زمان ثبت‌ اطلاعات در سامانه مربوط از طريق دانشگاه/موسسه آموزش عالي در خصوص كدرشته مورد علاقه خود دقت و توجه لازم را بعمل آورند. بديهي است پس از ثبت، كدرشته محل ثبت شده براي داوطلبان قابل تغيير و يا تعويض نيست.

۴- هر داوطلب مي‌تواند صرفاً متقاضي يك كد رشته‌محل در يك مؤسسه باشد. بديهي است در صورت ارسال مشخصات فرد و يا افراد در دو كد رشته‌محل و يا در دو مؤسسه، اطلاعات وي از بانك اطلاعاتي پذيرفته‌شدگان هر دو محل حذف خواهد شد.

۵- در صورتی که تعداد متقاضیان بیش از ظرفیت رشته محل باشد، با رعایت اولویت علمی (معدل كارداني، سهميه و … مطابق مندرجات دفترچه راهنماي ثبت‌نام) نسبت به ثبتنام مشروط متقاضیان در سامانه ثبتنام سازمان اقدام خواهد شد و سپس با توجه به تعهد اخذ شده از داوطلبان، شهريه مصوب از متقاضيان دريافت خواهد شد.

۶- كليه متقاضيان «مرد» مي‌بايست در زمان ثبت‌نام و شركت در اين مرحله از پذيرش دانشجو، از نظر نظام وظيفه منعي براي ادامه تحصيل نداشته باشند.

۷- پس از انجام ثبت‌نام، افراد به عنوان پذيرفته شده مشروط (در دانشگاه و يا موسسه آموزش عالي كه به آن مراجعه داشته‌اند) تلقي مي‌شوند و شروع به تحصيل آنان تا زمان تاييد نهايي اين سازمان بصورت مشروط خواهد بود.

۸- در صورت پذيرش نهايي داوطلبان در اين مرحله، قبولي قبلي آنان «لغو» و با آنان همانند دانشجوي انتقالي رفتار خواهد شد و چنانچه داوطلبان متقاضي، در دوره‌هاي روزانه مندرج در اين اطلاعيه پذيرفته شوند، حتي با دادن انصراف از تحصيل نيز حق انتخاب رشته‌هاي دوره روزانه را در آزمون كارداني به كارشناسي ناپيوسته سال بعد (۱۳۹۹) نخواهند داشت.

۹- پاسخگويي به اعتراضات داوطلبان درخصوص عدم پذيرش آنها بر عهده دانشگاهها و موسسات آموزش عالي خواهد بود لذا لازم است داوطلبان از مراجعه و يا مكاتبه در اين خصوص با اين سازمان خودداري نمايند.

۱۰- داوطلبان ضرورت دارد به شرايط و ضوابط مؤسسه آموزش عالي مورد تقاضا، مندرج در پايگاه اينترنتي موسسه مربوط و يا بخش انتهاي دفترچه راهنماي ثبت‌نام و انتخاب رشته آزمون كارداني به كارشناسي ناپيوسته سال ۱۳۹۸ مندرج در پايگاه اينترنتي اين سازمان، توجه نمايند.

مدارك مورد نياز:

۱- اصل شناسنامه و يك برگ تصوير از تمام صفحات آن.

۲- اصل كارت ملي و دو برگ تصوير پشت و روي آن.

۳- شش قطعه عكس تمام رخ ۴×۳ تهيه شده درسال جاري.

۴- مدرك‌ ‌وضعيت ‌نظام ‌وظيفه (براي برادران).

۵- اصل حكم مرخصي سالانه براي كارمندان دولت يا موافقت رسمي و بدون قيد و شرط سازمان متبوع.

۶- اصل يا گواهي مدرك كارداني (فوق ديپلم).

۷- اصل ‌حكم ‌استخدامي و يا گواهي كارمندان رسمي و يا پيماني وزارتخانه‌ها‌، سازمان‌ها و ارگان‌هاي دولتي.

۸- تأييديه تسويه حساب با صندوق رفاه دانشجويان وزارت علوم، تحقيقات و فناوري.

۹- ثبت‌نام و ادامه تحصيل دارندگان مدرك معادل كارداني كه داراي شرايط مندرج در دفترچه راهنماي اين آزمون (مندرج در سايت اين سازمان) باشند، بلامانع است.

ضمناً داوطلبان گرامي مي‌توانند سؤالات خود را با بخش پاسخگويي اينترنتي پايگاه اطلاع‌رساني سازمان به نشاني www.sanjesh.org و يا با شماره‌ تلفن گوياي ۴۲۱۶۳ (كد ۰۲۱) در ميان بگذارند و از مراجعه حضوري به اين سازمان خودداري نمايند.

 دریافت فایل تقاضانامه تكميل ظرفيت آزمون كارداني به كارشناسي ناپيوسته سال ۹۸ فرمت PDF

جداول رشته محلها و اطلاعات لازم براي تكميل تقاضانامه ثبت نامي در مرحله تمديد پذيرش دوره هاي كارداني به كارشناسي ناپيوسته سال ۱۳۹۸ فرمت PDF

روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور
برچسب ها
مطالب مرتبط

آدرس و شماره تماس

آدرس: فارس- شيراز- خیابان زند ـ ابتدای خیابان نشاط - پشت هتل پارس - موسسه آموزش عالی حافظ شیراز

کدپستی :7134813964

تلفن :45-32319642(71)98+

شبکه های اجتماعی