اطلاعيه سازمان سنجش آموزش كشور درخصوص اعلام اسامي پذيرفته‌شدگان نهايي رشته‌هاي مختلف تحصيلي دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالي در مرحله پذيرش صرفاً با اعمال سوابق تحصيلي آزمون سراسري سال ۱۳۹۸ (رشته‌هاي بدون آزمون)

با حمد و سپاس به درگاه خداوند متعال ضمن عرض تبريك و تهنيت به خواهران و برادران عزيزي كه در رديف پذيرفته‌شدگان رشته‌هاي تحصيلي دوره‌هاي روزانه،‌ نوبت ‌دوم ‌(شبانه)، دانشگاه ‌پيام‌نور، پرديس خودگردان و مؤسسات غيرانتفاعي و غيردولتي در مرحله پذيرش صرفاً با اعمال سوابق تحصيلي آزمون سراسري سال ۱۳۹۸ قرار گرفته‌اند، به اطلاع مي‌رساند كه كليه پذيرفته شدگان مي‌بايست با در دست داشتن مدارك لازم (مدارك مندرج در اطلاعيه مورخ ۹۸/۰۶/۲۳ اين سازمان كه لينك آن در ذيل اين اطلاعيه قرار دارد) در يكي از روزهاي چهارشنبه ۹۸/۰۷/۱۰ و يا شنبه مورخ ۹۸/۰۷/۱۳ به دانشگاه و يا موسسه محل قبولي خود مراجعه نمايند.

پذيرفته‌شدگان در ابتدا براي اطلاع از نحوه ثبت‌نام، تاريخ ثبت‌نام و مدارك لازم، علاوه بر مدارك مندرج در اطلاعيه مورخ ۹۸/۰۶/۲۳ضرورت دارد ابتدا به پايگاه اطلاع‌رساني دانشگاه و يا موسسه آموزش عالي محل قبولي خود مراجعه نمايند. بديهي است در صورتي كه دانشگاه يا موسسه محل قبولي برنامه‌زماني مشخصي را براي ثبت‌نام در سايت خود درج ننموده باشد، پذيرفته‌شدگان اين قبيل مؤسسات لازم است مطابق روزهاي تعيين شده براي ثبت‌نام به محل قبولي مراجعه نمايند. بديهي است عدم مراجعه به موقع پذيرفته‌شدگان براي ثبت‌نام به منزله انصراف قطعي از تحصيل آنها تلقي خواهد شد.

تذكرات مهم:

۱-‌ داوطلباني كه هم در رديف پذيرفته‌شدگان رشته‌هاي تحصيلي با آزمون يكي از دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالي و هم در رديف پذيرفته‌شدگان رشته‌هاي پذيرش صرفاً با اعمال سوابق تحصيلي قرار گرفته‌اند توجه داشته باشند كه منحصراً مي‌توانند در يكي از كدرشته‌محلهاي قبولي ثبت‌نام نمايند و به عبارتي مجاز به ثبت‌نام در هر دو محل قبولي نمي‌باشند در غير اين صورت مطابق ضوابط با آنها رفتار خواهد شد. بديهي است ثبت‌نام در يكي از كدرشته محلها به منزله انصراف از كدرشته‌ي ديگر مي‌باشد.

۲-‌ كليه پذيرفته‌شدگان مي‌بايست حداكثر تا تاريخ ۹۸/۰۶/۳۱ داراي مدرك ديپلم نظام‌ قديم آموزش متوسطه، پيش‌دانشگاهي نظام آموزشي سالي واحدي يا ترمي واحدي، ديپلم نظام آموزشي جديد (نظام آموزشي ۳-۳-۶) و يا مدرك  كارداني (فوق‌ ديپلم) باشند. بديهي است در غير اينصورت مجاز به ثبت‌نام نخواهند بود.

۳-‌ كليه پذيرفته‌شدگان دوره روزانه خواه در رشته قبولي ثبت‌نام نمايند و يا ننمايند حتي با دادن انصراف قطعي از تحصيل مجاز به ثبت‌نام و شركت در آزمون سراسري سال ۱۳۹۹ به منظور انتخاب رشته‌هاي دوره روزانه نخواهند بود.

۴- كليه پذيرفته‌شدگان مي‌بايست در زمان مقرر براي ثبت‌نام به مؤسسه محل قبولي خود مراجعه نمايند. بديهي است عدم ثبت‌نام در زمان مقرر به منزله انصراف قطعي از تحصيل آنان تلقي خواهد شد.

۵- با توجه به مصوبه جلسه مورخ ۹۷/۱۰/۱۲ شوراي سنجش و پذيرش دانشجو پذيرفته‌شدگان لازم است در زمان مراجعه به موسسه محل قبولي مبلغ ۲۷۵٫۰۰۰ (دويست و هفتاد و پنج هزار) ريال بايت هزينه ثبت‌نام در اين مرحله به موسسه محل قبولي پرداخت نمايند.

داوطلبان گرامي مي‌توانند در صورت داشتن سوال با شماره تلفن ۴۲۱۶۳-۰۲۱ تماس حاصل نمايند.

 

اطلاعيه سازمان سنجش آموزش كشور درخصوص اعلام اسامي پذيرفته‌شدگان نهايي رشته‌هاي مختلف تحصيلي دانشگاهها و موسسات آموزش عالي آزمون سراسري سال ۱۳۹۸ (رشته‌هاي با آزمون)

برچسب ها
مطالب مرتبط

آدرس و شماره تماس

آدرس: فارس- شيراز- خیابان زند ـ ابتدای خیابان نشاط - پشت هتل پارس - موسسه آموزش عالی حافظ شیراز

کدپستی :7134813964

تلفن :45-32319642(71)98+

شبکه های اجتماعی