اطلاعيه سازمان سنجش آموزش كشور درباره تمديد مهلت ثبت نام و اعلام رشته‌هاي جديد و اصلاحات مربوط به دفترچه راهنماي مرحله پذيرش براساس سوابق تحصيلي (معدل) مقطع كارشناسي ارشد ناپيوسته سال ۱۳۹۹

پيرو انتشار دفترچه راهنماي ثبت‌نام و انتخاب رشته مرحله پذيرش با سوابق تحصيلي مقطع كارشناسي ارشد ناپيوسته سال ۱۳۹۹ در تاريخ ۹۹/۰۹/۲۵، ضمن اعلام اصلاحات جديد به شرح ذيل مربوط به دفترچه راهنماي مذکور، بدين‌وسيله به اطلاع متقاضيان اين مرحله از پذيرش مي‌رساند به منظور فراهم نمودن تسهيلات بيشتر براي آن دسته از متقاضیانی كه تا اين تاريخ (۹۹/۰۹/۳۰) براي انتخاب رشته اقدام ننموده‌اند، ترتيبي اتخاذ گرديده است كه متقاضيان بتوانند تا پايان روز چهار‌شنبه مورخ ۹۹/۱۰/۰۳ نسبت به ثبت‌نام و انتخاب رشته در اين مرحله از پذيرش اقدام نمايند. لذا متقاضيان، ضرورت دارد كه در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقيق دفترچه راهنماي ثبت‌نام و انتخاب رشته مذکور و مندرجات اين اطلاعيه، به درگاه اطلاع‌رساني اين سازمان مراجعه و نسبت به ثبت كدرشته محل‌هاي انتخابي در اين مرحله از پذيرش اقدام نمايند.

ضمناً آن دسته از متقاضیانی كه قبلاً نسبت به انتخاب كدرشته محل‌هاي تحصيلي اقدام نموده‌اند، مي‌توانند در صورت تمايل تا تاريخ فوق، نسبت به مشاهده و يا ويرايش كدرشته محل‌هاي انتخابي خود اقدام نمايند.

لازم به تاكيد است با توجه به فشردگي زماني در ساير فرآيندهاي اين مرحله از پذيرش، مهلت اعلام شده به هيچ وجه قابل تمديد مجدد نمي‌باشد. لذا ضرورت دارد متقاضیان در زمان تعيين شده نسبت به ثبت نام و انتخاب رشته و يا ويرايش رشته‌هاي انتخابي خود اقدام نمايند.

روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور
برچسب ها
مطالب مرتبط

آدرس و شماره تماس

آدرس: فارس- شيراز- خیابان زند ـ ابتدای خیابان نشاط - پشت هتل پارس - موسسه آموزش عالی حافظ شیراز

کدپستی :7134813964

تلفن :45-32319642(71)98+

شبکه های اجتماعی