اطلاعيه اعلام اسامي پذيرفته‌شدگان نهايي كدرشته محل هاي مرحله پذيرش صرفاً براساس سوابق تحصيلي سراسري بهمن ماه سال ۱۴۰۰

پيرو اطلاعيه‌ مورخ ۱۴/۰۹/۱۴۰۰ اين سازمان در خصوص پذيرش دانشجو در كدرشته محلهاي اعلام شده از سوي دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالي در مرحله پذيرش صرفاً براساس سوابق تحصيلي سراسري بهمن ماه سال ۱۴۰۰ بدين وسيله ضمن اعلام اسامي پذيرفته‌شدگان نهايي كدرشته‌هاي محل‌هاي مرحله مذكور، توجه متقاضیان را به موارد ذيل جلب مي‌نماید:

همه متقاضياني که اسامي آنان به عنوان پذيرفته‌شده نهايي اين مرحله اعلام گرديده، لازم است براي اطلاع از زمان دقيق ثبت‌نام و مدارک مورد نياز (مطابق مدارک اعلام شده در اطلاعيه مورخ ۰۳/۰۷/۱۴۰۰ مربوط به اعلام اسامي پذيرفته‌شدگان آزمون سراسري سال ۱۴۰۰) مندرج در درگاه اطلاع‌رساني اين سازمان، از روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۰/۱۰/۲۲ به درگاه اطلاع‌رساني دانشگاه و يا موسسه آموزش عالي محل قبولي خود مراجعه نمايند. 

یادآوریهای مهم:

۱-همه پذيرفته‌شدگان مي‌بايست حداكثر تا تاريخ ۱۴۰۰/۰۶/۳۱ داراي مدرك ديپلم نظام‌ قديم آموزش متوسطه، پيش‌دانشگاهي نظام آموزشي سالي واحدي يا ترمي واحدي، ديپلم نظام آموزشي جديد (نظام آموزشي ۳-۳-۶) و يا مدرك كارداني (فوق‌ ديپلم) باشند. در غير اينصورت مجاز به ثبت‌نام نخواهند بود.

۲- همه پذيرفته‌شدگان مي‌بايست در زمان مقرر نسبت به ثبت‌نام خويش اقدام نمايند. عدم ثبت‌نام در زمان مقرر به منزله انصراف قطعي از تحصيل آنان تلقي خواهد شد. 

۳- پذيرفته‌شدگانی كه قبلاً در يكي از دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالي در رديف پذيرفته شدگان نهايي قرار گرفته‌اند، مطابق ضوابط قبولي قبلي آنان لغو گرديده و مي‌بايست منحصراً در رشته قبولي جديد به تحصيل بپردازند. ضمناً اين دسته از متقاضیان لازم نيست از محل قبولي قبلي خود انصراف دهند، بلكه با آنان همانند دانشجوي انتقالي رفتار خواهد شد و توسط موسسه محل قبولي مندرج در اين اطلاعيه، مدارك ثبت‌نامي افراد از محل قبولي قبلي آنان درخواست مي‌شود.

۴- پذيرفته‌شدگان مرد لازم است با توجه‌ به‌ بند «مقررات‌ وظيفه‌ عمومي»‌ مندرج‌ در صفحه ۹ دفترچه‌ راهنماي‌ ثبت‌نام و انتخاب رشته مرحله پذيرش صرفاً بر اساس سوابق تحصيلي بهمن ماه  سراسري سال ۱۴۰۰ واجد شرايط لازم بوده و گواهي مربوط به دانشگاه محل قبولي ارائه دهند.

۵- نظر به اينكه در دستورالعمل ثبت‌نامي ارسالي به تمامی دانشگاه‌ها و موسسات پذيرنده دانشجو در آزمون سراسري سال ۱۴۰۰ ابلاغ گرديده است تا از پذيرفته‌شدگاني كه داراي مغايرت معدل (معدل مندرج در مدرك تحصيلي آنان كمتر از معدل اعلام شده در اطلاعات ارسالي از طرف متقاضیان به اين سازمان باشد) مي‌باشند، صرفاً ثبت‌نام موقت و مشروط بعمل آيد، لذا ضرورت دارد اين‌دسته از پذيرفته‌شدگان به دانشگاه محل قبولي خود مراجعه نموده و مدارك لازم را به آنجا ارائه نمايند تا ثبت‌نام موقت از آنان بعمل آمده و بررسي لازم در مدارك و مستندات ارائه شده صورت گيرد. متقاضیانی كه داراي مغايرت معدل مي‌باشند مي‌بايست وضعيت نهايي خود را تا پايان اسفند ماه سال جاری از دانشگاه محل قبولي پيگيري نموده و از مراجعه به اين سازمان جداً خودداري نمايند.

۶- در هر مرحله‌ از پذيرش (ثبت‌نام‌، پذيرش دانشجو و يا هنگام‌ تحصيل‌)، چنانچه‌ مشخص‌ شود كه‌ متقاضی حقايق‌ را كتمان‌ نموده‌ و يا اطلاعات غلطي ارائه و واجد شرايط نمي‌باشد، قبولي‌ وي‌ لغو و طبق‌ مقررات‌ با ایشان‌ رفتار خواهد شد.

۷- ضمناً متقاضيان در صورت لزوم مي‌توانند سئوال يا سئوالات خود را با بخش پاسخگويي اينترنتي سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی https://request.sanjesh.org و يا در روزها و ساعات اداري با شماره تلفن ۴۲۱۶۳-۰۲۱  مطرح نمایند.

 

روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور
برچسب ها
مطالب مرتبط

آدرس و شماره تماس

آدرس: فارس- شيراز- خیابان زند ـ ابتدای خیابان نشاط - پشت هتل پارس - موسسه آموزش عالی حافظ شیراز

کدپستی :7134813964

تلفن :45-32319642(71)98+

شبکه های اجتماعی