اطلاعيه سازمان سنجش آموزش كشور درباره تمديد ثبت‌نام دوره هاي كارداني نظام جديد

اطلاعيه سازمان سنجش آموزش كشور درباره تمديد ثبت‌نام و پذيرش در دوره هاي كارداني نظام جديد موسسات آموزش عالي غيرانتفاعي – غيردولتي پذيرش سال ۱۳۹۷
با توجه به درخواست موسسات آموزش عالی غیر دولتی –غیرانتفاعی مبني بر عدم تكميل ظرفيت رشته‌هاي تحصيلي و براساس موافقت دفتر گسترش آموزش عالي مبني بر پذيرش دانشجو در رشته هاي داراي پذيرش صرفاً براساس سوابق تحصيلي (معدل كل ديپلم) در دوره هاي كارداني نظام جديد ســال ۱۳۹۷، بدين‌وسيله به اطلاع كليه داوطلبان علاقه‌مندبه تحصيل در رشته‌هاي تحصيلي موسسات فوق (اعم از داوطلباني كه در پذيرش دوره‌هاي مذكور ثبت‌نام نموده و يا ثبت‌نام ننموده‌اند) مي‌رساند براي اطلاع از رشته‌هاي تحصيلي متناسب با نوع مدرك ديپلم خود در شاخه هاي فني و حرفه اي يا كاردانش موسسات پذيرنده، لازم است به لينك جستجوي عنوان موسسه و كدرشته مندرج در ذيل اين اطلاعيه در سایت این سازمان به آدرس www.Sanjesh.org مراجعه نموده و ضمن مشخص نمودن فقط يك رشته و موسسه مورد علاقه خود، با به همراه داشتن مدارك ذيل و با توجه به موارد مربوط از تاريخ ۹۷/۰۸/۱۵ لغايت ۹۷/۰۸/۲۷ به مؤسسه آموزش عالي غيرانتفاعي محل پذيرش رشته مورد تقاضا مراجعه نمايند.

۱- كليه متقاضيان مي‌بايست حداكثر تا تاريخ ۹۷/۰۶/۳۱ داراي مدرك ديپلم نظام قديم (چهارساله) هنرستان، و يا ديپلم نظام جديد در شاخه هاي فني و حرفه اي و يا كاردانش باشند.

تبصره: در صورتي كه تشكيل كلاس براي نيمسال دوم سال تحصيلي ۹۸-۹۷ ميسر باشد ثبت‌نام از داوطلباني كه تا پايان نيمسال اول سال تحصيلي جاري (۹۷/۱۱/۳۰) مدرك تحصيلي ديپلم خود را اخذ مي‌نمايند، به صورت مشروط و با شروع تحصيل از بهمن‌ماه ۹۷ پس از ارائه مدرك مربوط بلامانع است.

۲- كليه داوطلبان مي‌بايست در زمان ثبت‌نام از طريق مؤسسه مربوط، بابت هزينه ثبت‌نام نسبت به پرداخت مبلغ ۲۲۰٫۰۰۰ (دويست وبيست هزار) ريال از طريق سيستم پرداخت الكترونيكي در سايت سازمان اقدام نمايند.

۳- هر داوطلب منحصراً مجاز است يكي از كدرشته محلهاي مربوط را كه متناسب با مدرك ديپلم خود مي‌باشد و مطابق جدول شماره ۴ دفترچه راهنماي ثبت نام و شركت در دوره‌هاي فوق (اين دفترچه از طريق سايت اين سازمان قابل دسترسي مي‌باشد)، انتخاب نمايد.

۴- هر داوطلب مي‌تواند صرفاً متقاضي يك كدرشته محل در يك موسسه باشد. بديهي است در صورت ثبت‌نام داوطلب در دو كدرشته و يا در دو مؤسسه، اطلاعات وي از بانك اطلاعات پذيرفته‌شدگان يكي از موسسات بر اساس ضوابط اين سازمان حذف خواهد شده و هيچگونه اعتراضي در اين خصوص پذيرفته نخواهد شد.

۵- با توجه به اينكه منحصراً يك بار اجازه ويرايش در درج اطلاعات متقاضيان داده خواهد شد، لذا ضرورت دارد داوطلبان در انتخاب گروه آموزشي، كد رشته‌محل و مؤسسه مربوط‌ دقت لازم به عمل آورند.

۶- پس از پايان مهلت مقرر در اين اطلاعيه، مؤسسات مجاز به ثبت‌نام از متقاضيان نخواهند بود و هيچ اقدامي از سوي اين سازمان براي متقاضياني كه بعد از تاريخ تعيين شده مراجعه نمايند نيز صورت نخواهد پذيرفت.

۷- چنانچه متقاضي قبلاً در رديف پذيرفته‌شدگان نهايي دوره هاي كارداني نظام جديد سال ۱۳۹۷ (مرحله شهريور ماه) قرار گرفته باشد و در مرحله تكميل ظرفيت (همين مرحله) براي ادامه تحصيل در يكي از موسسات ثبت‌نام نمايد، قبولي قبلي وي در شهريورماه سال ۱۳۹۷ لغو خواهد شد.

۸- كليه متقاضيان «مرد» مي‌بايست در زمان ثبت‌نام و شركت دراين مرحله، از نظر نظام وظيفه منعي براي ادامه تحصيل نداشته باشند.

۹- پس از انجام ثبت‌نام، افراد به عنوان پذيرفته شده مشروط (در مؤسسه‌اي كه به آن مراجعه نموده‌اند) تلقي مي‌شوند و شروع به تحصيل آنان (بجز موارد تبصره بند ۱ فوق) تا زمان تأييد نهايي اين سازمان به‌صورت مشروط و هم‌زمان با پذيرفته‌شدگان شهريور ماه خواهد بود.

مدارك مورد نياز:

۱- اصل‌‌ مدرك ‌‌ديپلم ‌متوسطه ‌‌نظام‌‌جديد يا گواهي‌ ‌موقت‌ ‌پايان ‌‌تحصيلات‌ متوسطه‌ نظام‌جديد در يكي‌ از شاخه‌هاي‌ كاردانش‌ يا فني‌ و حرفه‌اي مبني‌ برگذراندن كليه واحدهاي درسي‌ در دوره ‌سه‌ساله‌، كارورزي و كارآموزي حداكثر تا پايان‌ شهريورماه سال‌ ۱۳۹۷٫

۲- اصل‌ مدرك‌ ديپلم‌ يا گواهي‌ موقت‌ پايان‌ تحصيلات‌ نظام‌قديم ‌(هنرستان) مبني‌ برگذراندن‌ كليه‌ دروس‌ چهارساله.

۳- اصل‌ شناسنامه‌ و دو برگ‌ كپي‌ از تمام‌ صفحات‌ آن.‌

۴- اصل كارت ملي و دو برگ تصوير پشت و روي آن.

۴- شش قطعه‌ عكس‌ ۴×۳ تمام‌ رخ‌ تهيه‌ شده‌ درسال‌جاري‌.

۵- مدرك وضعيت نظام وظيفه (براي برادران).

۶- ارائه رسيد درخواست تاييديه تحصيلي ديپلم به موسسه محل قبولي (درخواست تاييديه تحصيلي از دفاتر پيشخوان دولت مي‌بايست اقدام شود).

ضمناً داوطلبان گرامي مي‌توانند سؤالات خود را با بخش پاسخگويي اينترنتي پايگاه اطلاع‌رساني سازمان به نشاني: www.sanjesh.org و يا با شماره‌ تلفن گوياي‌: ۴۲۱۶۳ (كد ۰۲۱) در ميان بگذارند و از مراجعه حضوري به اين سازمان خودداري فرمايند.

برچسب ها
مطالب مرتبط

آدرس و شماره تماس

آدرس: فارس- شيراز- خیابان زند ـ ابتدای خیابان نشاط - پشت هتل پارس - موسسه آموزش عالی حافظ شیراز

کدپستی :7134813964

تلفن :45-32319642(71)98+

شبکه های اجتماعی